اس.ام.اس

هات جوك / hot jok

داغترين جوك ها و اس ام اس ها


اس.ام.اس

شب براي چيدن ستاره هاي قلبت خواهم آمد.

بيدار باش

من با سبدي پر از بو سه مي آيم و آن را قبل از چيدن ستاره هاي قلبت روي گونه هايت مي كارم تا بداني اي خوبم دوستت دارم!

 


 

 

زندگي قشنگه اگه با تو باشه
مرگ قشنگه اگه براي تو باشه
دلتنگي قشنگه اگه به خاطر تو باشه
من قشنگم اگه با تو باشم
اما تو هر کار بکني قشنگ نميشي پس بيخود زور نزن

 

 


 

 

مانند مجنون كه ليلا را دوست دارد

مانند ماهي كه دريا را دوست دارد

مانند شاعري كه شعرش را دوست دارد

مانند بلبلي كه صدايش را دوست دارد

به خدا قسم كه من هم تو را دوست دارم

بي تو بودن را براي با تو بودن دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 21 / 10 / 1389برچسب:,

] [ 1:17 ] [ amiryosef ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه