اس.ام.اس.عاشقانه

هات جوك / hot jok

داغترين جوك ها و اس ام اس ها


اس.ام.اس.عاشقانه

فدایت ای گل زیبای هستی / نمیدانم کجا بی من نشستی / قشنگی هی فردایم تو هستی / یگانه گنج دنیایم تو هستی

 

 


 

 

عاشق شدم و محرم این کار ندارم / فریاد که غم دارم و غمخوار ندارم / بسیار شدم عاشق از این بیش / آن صبر که هر بار بود این بار ندارم

 

 


 

 

برای چشم عاشق تو نامه پست میکنم / همیشه آن تبسمی که میل توست درست میکنم / غم شکستن من و تو هم تمام میشود / فکر را را نکن، خودم درست میکنم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 30 / 10 / 1389برچسب:,

] [ 14:36 ] [ amiryosef ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه