اس.ام.اس

هات جوك / hot jok

داغترين جوك ها و اس ام اس ها


اس.ام.اس

گفته بودی : یا تو یا هیچکس!

 

ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم

 

که این روزها هیچکس هم برای خودش کسی است

 

کسی حتی مهم تر از من...

 


 

(نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد ....

 

 

 


 

 

آگهی فوری:

 

به یک آغوش گرم برای فراموش کردن سرمای زندگی نیازمندیم

 


 

 

ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من!

 

بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 5 / 11 / 1389برچسب:,

] [ 22:40 ] [ amiryosef ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه