اس ام اس عاشقانه

هات جوك / hot jok

داغترين جوك ها و اس ام اس ها


اس ام اس عاشقانه

میگن دلتنگی آخر دوست داشتنه

به اندازه تمام دلتنگی های دنیا دوستت دارم

 


 

با قلب لبریز از غمت امشب صدایت میکنم

بااشتیاق دیدنت دل را فدایت میکنم


 

کاش حوله ای بودم آویزان بر میخ

تا هر روز صبح قبل از همه صورتت را میبوسیدم... !


 

به دل میگم شب تا سحر یادش نکن

دلم میگه دیوونشم

توهم فراموشش نکن.

 

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت7:22---7 آبان 1389
وبلاگت خيلي قشنگه!

مهسا
ساعت22:28---6 آبان 1389
یک اس ام اس عاشقانه!تا حالا یه هندونه رو دیدی که از پشت وانت بخوره زمین؟اون جوری خرابتم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه